Προτάσεις του Βαγγέλη Μυτιληνού για το τεχνικό πρόγραμμα του δήμου Αλεξανδρούπολης

Προτάσεις του Βαγγέλη Μυτιληνού για το τεχνικό πρόγραμμα του δήμου Αλεξανδρούπολης

34
0
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ
Σ

ΑΔΕΣΜΕΥΤΗ ΝΕΑ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ
ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΜΥΤΙΛΗΝΟΣ

Συνεχίζουμε την αντιπολίτευση με εποικοδομητικές προτάσεις που μοναδικό στόχο έχουν την βελτίωση της ποιότητας ζωής των συμπολιτών μας και την ανάπτυξη του Δήμου μας.

Επιζητούμε, την συνεργασία όλων των παρατάξεων γιατί μόνο έτσι μπορούμε να πάμε τον Δήμο μας μπροστά.

ΕΠΙΣΤΟΛΗ


ΠΡΟΣ τον Δήμαρχο του Δήμου Αλεξανδρούπολης
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ :
1. Αντιδήμαρχο Οικονομικών
2. Αντιδήμαρχο Τεχνικών Υπηρεσιών
3. Πρόεδρο Δημοτικού Συμβουλίου
4. Γενικό Γραμματέα Δήμου Αλεξ/πολης
5. Δημοτική Παράταξη Δήμος για όλους πρώτα εσύ
6. Δημοτική Παράταξη Πόλη και Πολίτες – Βαγγέλης Λαμπάκης
7. Δημοτική Παράταξη Α.ΝΑ.ΣΑ
8. Δημοτική Παράταξη Λαϊκή Συσπείρωση
9. Δημοτική Παράταξη «Ενότητα για μια νέα πορεία» Δημήτρη Λαζόπουλου
10. Ανεξάρτητο Δημοτικό Σύμβουλο κ. Μιχαηλίδη Παύλο

Κύριε Δήμαρχε και Αγαπητοί Συνάδελφοι,

Σας κοινοποιώ, τις προτάσεις της παράταξης μας , και προτείνω στην Δημοτική αρχή να τις συμπεριλάβει στην πρώτη αναμόρφωση του τεχνικού προγράμματος και του προϋπολογισμού.

Με ένα πρόλογο θα προσπαθήσω να σας αιτιολογήσω τις προτάσεις μας. Επιμένω καταρχήν ότι θα πρέπει να μας γίνει μια ενημέρωση στο Δημοτικό Συμβούλιο από την εταιρεία που έκανε την κυκλοφοριακή μελέτη, όπου, τώρα έχοντας αποκτήσει εμπειρία από κάποιες εφαρμογές της, θα μπορέσουμε όλοι οι δημοτικοί σύμβουλοι να εκφράσουμε τις απόψεις μας και να πάρουμε τις ανάλογες απαντήσεις και να αποφασίσουμε για πιθανές τροποποιήσεις στην εφαρμογή της μελέτης.

Ξεκινώ με την αλλαγή της μονοδρόμησης της οδού Καραϊσκάκη, δηλαδή να πάρει κατεύθυνση προς την παραλία. Με την αλλαγή αυτή όλα τα αυτοκίνητα που έρχονται από την κάθοδο Ιωακείμ Καβύρη και από την Λ. Δημοκρατίας και επιθυμούν να κατευθυνθούν προς το λιμάνι , θα έχουν πιο γρήγορη πρόσβαση και το πιο βασικό δεν θα δημιουργείται κυκλοφοριακό πρόβλημα στο υπόλοιπο κομμάτι της Λ. Δημοκρατίας μέχρι την 14ης Μαΐου και την Τζαβέλα.

Η αλλαγή της μονοδρόμησης θα μας δώσει την δυνατότητα να μην ανοίξουμε την οδό ΚΥΠΡΟΥ όπου δαπανήθηκαν αρκετά χρήματα των δημοτών.

Σήμερα το μεγαλύτερο πρόβλημα που αντιμετωπίζει η πόλη μας είναι το κυκλοφοριακό το οποίο οφείλεται στους παρακάτω παράγοντες:
α. Έλλειψη χώρων ΠΑΡΚΙΝΓΚ και μείωση υπαρχουσών θέσεων από την κατασκευή ποδηλατοδρόμου στην παραλία,
β. Παρουσία του ΚΤΕΛ στο κέντρο της πόλης .

Η πρόταση μας για το ΠΑΡΚΙΝΓΚ χωρίζεται σε δύο ενότητες σε ΑΜΕΣΗ λύση και σε ΜΑΚΡΟΧΡΟΝΙΑ.

Για την ΑΜΕΣΗ λύση προτείνουμε:

α. Ενοικίαση χώρου του Ο.Λ.Α. στο λιμάνι αμέσως μετά την είσοδο στον χώρο του εμπορικού λιμένος ανάμεσα στο χημείο και την είσοδο. Στον χώρο αυτό θα μπορούν να σταθμεύουν περίπου 150-200 αυτοκίνητα.

β. Τον χώρο δίπλα στον επιβατικό σταθμό του τρένου, μπορούμε να ζητήσουμε από την ΓΑΙΟΣΕ να μας παραχωρηθεί για χρήση ΠΑΡΚΙΝΓΚ. Ο Δήμος να αναλάβει την διαμόρφωση του χώρου και σε ελάχιστο χρόνο και με λίγα χρήματα θα έχουμε ΠΑΡΚΙΝΓΚ στο κέντρο της πόλης που θα εξυπηρετεί άλλα 150-200 αυτοκίνητα.

γ. Κατόπιν συνεννόησης με την Δ/νση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης , την σχολική επιτροπή της Ζαριφείου Παιδαγωγικής Ακαδημίας και τον Σύλλογο γονέων και κηδεμόνων, ο αύλειος χώρος του σχολείου μπορεί κατά τους καλοκαιρινούς μήνες να λειτουργεί ως χώρος στάθμευσης και να αποφέρει σημαντικά οικονομικά οφέλη στο σχολείο ή να διατίθεται δωρεάν στους πολίτες. Θα λειτουργεί συγκεκριμένες ώρες και θα εξυπηρετεί 50 αυτοκίνητα περίπου.

ΜΑΚΡΟΧΡΟΝΙΑ ΛΥΣΗ ΠΑΡΚΙΝΓΚ

Η πρόταση μας στον τομέα αυτό θα δώσει λύσεις στο ΠΑΡΚΙΝΓΚ και ταυτόχρονα στο κυκλοφοριακό αλλά και την αλλαγή της πλατείας Φάρου που θα μεγαλώσει και θα βρίσκεται πιο κοντά στην θάλασσα .

Με την κατασκευή αυτή θα αλλάξουμε προς το καλύτερο την εικόνα της πόλης, ειδικότερα στην παραλία και σε συνδυασμό με την ανάπλαση θα δώσουμε χώρους στους συμπολίτες μας για να μπορούν να κάνουν περιπάτους, να πίνουν τον καφέ τους και το ουζάκι τους απολαμβάνοντας την υπέροχη θέα της θάλασσας και του λιμανιού μας.

Προτείνουμε λοιπόν, αφού εξασφαλίσουμε τα δικαιώματα χρήσης ή ιδιοκτησίας από το ΤΑΙΠΕΔ, του νυν υπάρχοντος υπαίθριου ΠΑΡΚΙΝΓΚ , να κατασκευασθεί στον συγκεκριμένο χώρο τριώροφος χώρος στάθμευσης και καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος .Στον συγκεκριμένο χώρο θα εξυπηρετούνται περίπου 1.000 αυτοκίνητα. Μας δίνεται έτσι η δυνατότητα να μεγαλώσουμε πάρα πολύ την πλατεία του Φάρου και να την πάμε πιο κοντά στην θάλασσα.

Η δεύτερη μας πρόταση είναι να αξιοποιηθεί ο χώρος κάτω από το πάρκο ανεξαρτησίας. Δηλαδή υπόγειο ΠΑΡΚΙΝΓΚ 2 ορόφων όπου θα εξυπηρετούνται 800 περίπου αυτοκίνητα και η ΕΙΣΟΔΟΣ-ΕΞΟΔΟΣ θα βρίσκεται στην παραλία απέναντι από το κτίριο Ναυτοπροσκόπων και οι κινήσεις των αυτοκινήτων θα γίνονται υπογείως κάτω από τον δρόμο της παραλίας. Οι πληροφορίες μας είναι ότι υπάρχει ,για το συγκεκριμένο έργο ,μελέτη και πλήρης φάκελος απλά πρέπει να τον ξαναδούμε και να υλοποιήσουμε το έργο.

Με τον τρόπο αυτό δεν θα επιβαρύνουμε καθόλου την παραλιακή και θα λύσουμε το πρόβλημα της στάθμευσης για τα επόμενα 50 χρόνια τουλάχιστον.

Επίσης από την στιγμή που θα δημιουργήσουμε αυτούς τους χώρους στάθμευσης (ΠΑΡΚΙΝΓΚ) στην παραλία χωρίς να αλλάξουμε την εικόνα της προς το χειρότερο αλλά προς το ΚΑΛΎΤΕΡΟ , θα πρέπει να έχουμε σχεδιάσει και την κατασκευή Μαρίνας στην περιοχή ανάμεσα στην παραλία του Αγίου Εύπλου και των Ναυτοπροσκόπων.

Αυτά είναι τα έργα που πρέπει να σχεδιαστούν ΤΩΡΑ και να υλοποιηθούν στην επόμενη 5ετία ή το πολύ 10ετία και θα αλλάξουν την εικόνα και την προοπτική ανάπτυξης της πόλης μας, με οφέλη σε όλο τον Δήμο.

Επομένως ξεκινάμε με διεκδίκηση του υπαίθριου χώρου στάθμευσης κατ’ αρχήν και συνεχίζουμε με την μελέτη του έργου.

Στο θέμα 9 του τεχνικού σας προγράμματος που αναφέρεται αλλαγή χρήσης των αποθηκών 1-3, προτείνουμε αντί για κινηματοθέατρο να γίνει σύγχρονη ιχθυαγορά και κρεαταγορά διότι είναι το καλύτερο σημείο της πόλης και θα διευκολύνει τους πολίτες και τους επισκέπτες γιατί θα έχουν εύκολη πρόσβαση, χώρο στάθμευσης και την ευκαιρία να κάνουν ταυτόχρονα και τις αγορές τους από καταστήματα που βρίσκονται πλησίον και θα απολαύσουν το καφεδάκι τους δίπλα ακριβώς στην θάλασσα.

Στο θέμα 18 & 22 προτείνουμε να γίνουν συνδυαστικά ποδηλατοδρόμος και περιπατητικός διάδρομος από Αλεξανδρούπολη προς Ν. Χηλή, χωρίς να μικρύνουμε τους δρόμους που υπάρχουν τώρα.

Όσον αφορά τις αθλητικές εγκαταστάσεις γενικά στον χώρο του γηπέδου Φώτης Κοσμάς -Κέντρο Νεότητας – Παλιό Κολυμβητήριο – Γήπεδο Τένις, προτείνουμε να γίνει μελέτη που να συμπεριλάβει όλες τις ανάγκες για γηπεδικές εγκαταστάσεις και με διεθνή διαγωνισμό να μας υποδειχθούν προτάσεις που θα περιλαμβάνουν αθλητικές εγκαταστάσεις – εμπορικό κέντρο και χώρους στάθμευσης.

Πρέπει να δημιουργήσουμε εμπορικό κέντρο εκτός του ιστορικού κέντρου για να δώσουμε την δυνατότητα στους επιχειρηματίες για νέες επενδύσεις και τους αγοραστές για νέες αγορές.

Να προστεθούν στο θέμα 29 έργα για φανάρια σ όλο το μήκος της Λ. Δημοκρατίας και πλάκες κατεύθυνσης για τους τυφλούς συμπολίτες μας.

Στο θέμα 40 να προστεθεί έργο για την αντικατάσταση πλακών στα πεζοδρόμια κατά μήκος της οδού Καραολή & Δημητρίου από τον φάρο έως το τέλος του επιβατικού σταθμού μέχρι το κτίριο του ΟΣΕ.

Αντικατάσταση πλακών σε όλη την πόλη και άμεση κατασκευή πεζοδρομίων στην Ηροδότου και Κων/πόλεως.

Στο θέμα 45 προτείνουμε ειδική συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου όπου θα αναφερθούμε σε όλα τα θέματα της Τραϊανούπολης (λειτουργικά και αναπτυξιακά).

Πρέπει να σχεδιάσουμε και να βρούμε ΑΜΕΣΕΣ λύσεις στο θέμα των Κοιμητηρίων.

Το πρόβλημα είναι πολύ σοβαρό και προτείνουμε στο χώρο που επιλέχθηκε για νέο κοιμητήριο της Ν.Χιλής , να χρησιμοποιήσουμε όλο τον χώρο από το Δασαρχείο και όχι μόνο 4 στρεμμάτων , για να εξυπηρετεί τις ανάγκες και της Αλεξ/πολης από το ρέμα Βανικιώτη και δυτικά ή όπου αλλού μας υποδείξει η υπηρεσία.

Επίσης χρειάζεται προέκταση του Β’ Κοιμητηρίου καθώς επίσης και του κοιμητηρίου των Μουσουλμάνων της πόλης μας. Το θέμα των κοιμητηρίων είναι ΑΜΕΣΗΣ προτεραιότητας.

Αγροτική οδοποιία στο ΔΕΛΤΑ του ΕΒΡΟΥ για να είναι όσο το δυνατόν πιο εύκολη η πρόσβαση των τουριστικών λεωφορείων.

Συνεργασία με τον φορέα διαχείρισης για την κατασκευή χώρου αναμονής και παρατηρητηρίου καθώς επίσης και WC για την εξυπηρέτηση των επισκεπτών αλλά και των βαρκάρηδων.

Μελέτες άρδευσης για όλους τους οικισμούς του Δήμου Αλεξ/πολης καθώς επίσης και προγραμματισμός ασφαλτοστρώσεων για όλο τον Δήμο.

Η μεταφορά του ΚΤΕΛ κρίνεται ΚΑΤΕΠΕΙΓΟΥΣΑ είμαστε ίσως η μοναδική πόλη στην Ελλάδα που ακόμη το ΚΤΕΛ λειτουργεί στο κέντρο της πόλης.

Επειδή η μεταφορά του στην ανατολική πλευρά της πόλης και συγκεκριμένα στον χώρο της ΓΑΙΟΣΕ καθυστερεί χαρακτηριστικά και αυτό λειτουργεί εις βάρος των πολιτών, προτείνουμε εναλλακτικές λύσεις που θα επιδιώξουμε παράλληλα α) Εάν αλλάξει η χρήση γης στον χώρο ιδιοκτησίας τους προς Χιλή θα μπορέσουμε να συναινέσουμε για την μεταφορά του στον χώρο τους με δέσμευση από την πλευρά του ΚΤΕΛ ότι κανένα λεωφορείο δεν θα διασχίζει την πόλη, ακόμη και για το δρομολόγιο προς Φέρες. Όλα τα δρομολόγια προς ΕΒΡΟ θα γίνονται από την ΕΓΝΑΤΙΑ και την Βόρεια έξοδο της Αλεξ/πολης. β) Επειδή και η αλλαγή χρήσης γης θα μας καθυστερήσει πιστεύω ότι πρέπει να βρεθεί χώρος βόρεια της πόλης στην περιοχή του Παρμενίωνα και να γίνει η μεταφορά ΑΜΕΣΑ. Η λύση αυτή είναι η καλύτερη κατά την άποψη μας διότι δεν επιβαρύνει την πόλη μας κυκλοφοριακά και παράλληλα δίνει άμεση πρόσβαση στην ΕΓΝΑΤΙΑ άρα συντόμευση του χρόνου δρομολογίων και περιορισμό των εξόδων.

Επίσης μέσω του μικρού περιφερειακού θα δίνεται η δυνατότητα παραλαβής πελατών από τα ξενοδοχεία και το Νοσοκομείο , που είναι αίτημα των ιδιοκτητών του ΚΤΕΛ.

Οποιαδήποτε άλλη λύση μεταφοράς εντός της πόλης και πιθανόν πλησίον του λιμένα, δεν λύνει το πρόβλημα αντίθετα το μεγαλώνει και πρέπει να απομακρυνθεί από τις σκέψεις μας.

Αν χρειασθεί, προτείνουμε δημόσιο διάλογο-διαβούλευση για να δώσουμε την δυνατότητα να εκφραστούν φορείς αλλά και απλοί πολίτες.

Κλείνοντας θα ήθελα να σας παρακαλέσω κε. Δήμαρχε εκτός της δέσμευσης σας να συμπεριλάβετε τις προτάσεις μας στην Α’ αναμόρφωση του τεχνικού σας προγράμματος , να έχουμε μια συνάντηση μαζί σας οι επικεφαλής παρατάξεων για να συζητήσουμε την αλλαγή της μονοδρόμησης της οδού Καραϊσκάκη , το άνοιγμα του τμήματος της οδού Ν. Φωκά, το ΠΑΡΚΙΝΓΚ, την μεταφορά του ΚΤΕΛ και ότι άλλη πρόταση έχουν οι υπόλοιποι συνάδελφοι.

Συνεχίζω με προτάσεις για τον προϋπολογισμό που θα θέλαμε να συμπεριληφθούν στην Α’ αναμόρφωση

1. Στον κωδικό για αγορά νέων κάδων ποσού 30.000,00 € προτείνουμε να συμπληρωθεί ποσό επιπλέον 70.000,00€ για να αγορασθούν περισσότεροι κάδοι αφού οι ημιυπόγειοι θα μεταφερθούν στους οικισμούς .

2. Να προστεθεί ποσό και να ανοιχθεί κωδικός για την μεταφορά των ημιυπόγειων κάδων από την Αλεξ/πολη στους οικισμούς ποσού 30.000,00 €.

3. Μείωση του ποσού για μισθώσεις μηχανημάτων για έκτακτα καιρικά φαινόμενα από 80.000,00 € σε 40.000,00 €.

4. Άνοιγμα κωδικού με 20.000,00 € για ενοικίαση καταλυμάτων για τους αναξιοπαθούντες συμπολίτες μας.

5. Άνοιγμα κωδικού με 70.000,00 € για αγορά τριαξονικού φορτηγού με αρπάγη για περισυλλογή κλαδιών και αντικειμένων.

6. Άνοιγμα κωδικού με 80.000,00 € για την αγορά μεγάλων ηλεκτρικών φορτιζόμενων αυτοκινήτων τροχήλατων σκουπών.

7. Άνοιγμα κωδικού με 70.000,00 € για την αγορά υδροφόρας για την μεταφορά νερού αλλά και χρήση πυρόσβεσης.

Σε γενικές γραμμές ο προϋπολογισμός κρίνεται ρεαλιστικός και με την προσθήκη των προτάσεων μας θα είναι εφαρμόσιμος χωρίς παρεκκλίσεις από τις προβλέψεις.

Σας ευχαριστώ για τον χρόνο σας και αναμένω απάντηση στις προτάσεις μου και αποδοχή από όλους της πρότασης μας για συνάντηση των επικεφαλής των παρατάξεων και για αρμονική συνεργασία μεταξύ μας προς όφελος των δημοτών μας.

Με τιμή

Μυτιληνός Ευάγγελος
Επικεφαλής της Δημοτικής Παράταξης
ΑΔΕΣΜΕΥΤΗ ΝΕΑ ΑΥΤΟΔΙΟΙΗΣΗ

Σ

ΚΑΝΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ