Recents in Beach

Αντί να χτυπήσουν την ακρίβεια «σκάνε» 8,2 εκατ. ευρώ σε ΜΜΕ για να την… διαφημίσουν

 


Aνακοίνωση κοροϊδία του υπουργείου Ανάπτυξης

Εμπαιγμός από το ΥΠΑΝ και την κυβέρνηση Μητσοτάκη στους Έλληνες καταναλωτές. Στις πλάτες των νοικοκυριών, που υποφέρουν από την ακρίβεια και τον ασταμάτητο πληθωρισμό, καταρτίζει το Μαξίμου νέα «λίστα Πέτσα» για να αποκρύψει τις ανατιμήσεις από τα καρτέλ.

Σύμφωνα με ρεπορτάζ των datajournalists, τα πρώτα 3,7 εκατ. ευρώ από τα συνολικά 8,2 εκατομμύρια μοιράστηκαν ήδη με απόφαση του Τάκη Θεοδωρικάκου στις 10 Μαρτίου.

Η κυβέρνηση όχι μόνον δεν λαμβάνει δραστικά μέτρα για την αντιμετώπιση της αισχροκέρδειας, αλλά δίνει χρήμα για να διαφημίσει τα… ανύπαρκτα μέτρα!

Η ανακοίνωση κοροϊδία του υπουργείου Ανάπτυξης

«Με αφορμή δημοσιεύματα σχετικά με την καμπάνια ενημέρωσης για την πλατφόρμα e-katanalotis.gr επισημαίνονται τα εξής:

Η δράση είναι ενταγμένη στο Εθνικό Πρόγραμμα Ανάπτυξης 2021 – 2025, στο Τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης του υπουργείου Ανάπτυξης, με απόφαση που ελήφθη στις 5 Μαρτίου 2024 για την κατάρτιση πλάνου δημοσιότητας.

Η καμπάνια αποσκοπεί στην ενημέρωση των πολιτών για την ύπαρξη, λειτουργία και τις πληροφορίες της πλατφόρμας e-katanalotis.gr. Η πλατφόρμα λειτουργεί ως ένα χρήσιμο εργαλείο για τους καταναλωτές, διότι συγκρίνουν τις τιμές και μπορούν να αποφασίζουν καλύτερα για το συμφέρον τους ως προς τις αγορές τους.

Ο ενημερωμένος καταναλωτής μπορεί να συμβάλλει αποφασιστικά στον έλεγχο και τη μείωση των τιμών, καθώς συμβάλλει στην ύπαρξη ανταγωνισμού. Και αυτός ακριβώς είναι ο στόχος της συγκεκριμένης καμπάνιας. Η κατάρτιση του media plan έγινε από την ανάδοχο εταιρεία με την πάγια διαδικασία που προβλέπεται για τις καμπάνιες του δημοσίου, όπως έχει οριστεί από τη Γενική Γραμματεία Ενημέρωσης.»

newsbreak.gr

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια

script data-cfasync="false" type="text/javascript" id="clever-core">
script data-cfasync="false" type="text/javascript" id="clever-core">