Το Υπουργείο Ανάπτυξης έχει σήμερα την επιβολή προστίμου συνολικού ύψους 790.000€ σε τρεις Εταιρείες Διαχείρισης Απαιτήσεων από αιτίες Δάνεια και Πιστώσεις, για παραβίαση της Νομαρχίας, ιδίως για ζητήματα κακών πρακτικών στη διαδικασία ενημέρωσης των οφειλών. δανειοληπτών. Έτσι η Πολιτεία διαπίστωσε αυτό που η ΕΕΚΕ φωνάζει εδώ και πολλούς μήνες, ότι δηλαδή οι Εταιρείες αυτές λειτουργούν ανεξέλεγκτα, χωρίς κανένα ουσιαστικό πλαίσιο και έλεγχο, χωρίς καμία κοινωνική ευαισθησία, χωρίς την τήρηση των στοιχειωδών κανόνων που διέπουν τη διαδικασία διευθέτησης μίας οφειλής, κατά παράβαση. κάθε Κώδικα Δεοντολογίας. Είχαμε ήδη επισημάνει τις δυσλειτουργίες της επικοινωνίας των καταναλωτών με τα f unds, με επιστολή μας στον Υπουργό και τον Αναπληρωτή Υπουργό Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, την αρμόδια Γενική Γραμματεία και την Εποπτεύουσα Αρχή, παρουσιάζοντας τις 18 πιο σημαντικές δυσλειτουργίες στη συναλλακτική σχέση των οφειλετών, εγγυητών. εξουσιοδοτημένων εκπροσώπων τους με τις Εταιρείες Διαχείρισης Απαιτήσεων από Δάνεια και Πιστώσεις (ΑΕΔΑΔΠ) . Είναι πάμπολλες οι περιπτώσεις που απαντήσεις των funds ή και εισπρακτικών εταιρειών καθυστερούν ακόμα και έναν χρόνο να αποδεχτεί ή να αρνηθεί την προτεινόμενη λύση ενώ δεν είναι λίγες και οι περιπτώσεις όπου δεν μπορεί κανείς να εντοπίσει ώστε να προτείνει κάποια λύση εξ αρχής. Σε υπόθεση που διαχειρίστηκε την ίδια περίοδο η Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας της ΓΣΕΕ, το αρμόδιο fund δεν δεχόταν καμία επικοινωνία με τον καταναλωτή καθώς ο συγκεκριμένος υπερήλικας δεν διέθετε ηλεκτρονικό ταχυδρομείο (e-mail), με κίνδυνο απώλειας της αντίστοιχης ρύθμισης και, τελικά, της ακίνητης περιουσίας του δανειολήπτη. Πρέπει να γίνουν πολλά προς την κατεύθυνση της προστασίας του καταναλωτή, με την πλήρη εφαρμογή του Ν. 5072/2023 και τον έλεγχο των Εταιρειών αυτών για την αποτροπή αντικαταναλωτικών πρακτικών. Και μάλιστα Εταιρειών των οποίων τα κέρδη ανέρχονται σε δεκάδες εκατομμύρια ευρώ! Τα funds πρέπει να σταματήσουν να είναι "κράτος εν κράτει"! Η ΕΕΚΕ παρέχει από το 2010 στην υποστήριξη και τη συμβουλευτική για την εξωδικαστική ρύθμιση των οφειλών τους προς τα πιστωτικά ιδρύματα και τις Εταιρείες Διαχείρισης Απαιτήσεων από Δάνεια και Πιστώσεις. Καλούνται οι αποφάσεις που αντιμετωπίζουν οποιοδήποτε πρόβλημα στη ρύθμιση των οφειλετών τους, να επικοινωνούν με την Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας στα στοιχεία επικοινωνίας: · Online φόρμα υποβολής αιτήματος: https://eeke.gr/activities-of-eeke-2/rithmisi-ofilon/ · e-mail: info@eeke.gr · Τηλ: 210-8817730 |
0 Σχόλια