Το φυσάνε και δεν κρυώνει στο Μαξίμου και στη ΝΔ με τα viral βίντεο της καμπάνιας «Χάου Του» του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, που απευθύνονται... στους νέους και τις νέες, και με έξυπνο και χιουμοριστικό τρόπο θέτουν τα μεγάλα ζητήματα της στέγης και των εξαιρετικά χαμηλών μισθών.
Τελικά δεν άντεξε η Πειραιώς και έβγαλε την ΟΝΝΕΔ μπροστά να απαντήσει. Τι βρήκαν να πουν «οι νέοι και οι νέες» της ΝΔ; «Καλά τα χάου του, καλύτερο όμως το know how».
Καλό το λογοπαίγνιο. Όμως το know how, δυστυχώς, των golden boys και των Πάτσηδων το έχουν μόνο οι ίδιοι. Οι υπόλοιποι – όσοι τουλάχιστον δεν βρίσκονται στις μακριές λίστες της ανεργίας – πρέπει να επιβιώνουν με 500 ευρώ. Και να λένε και ευχαριστώ. Ευχαριστώ στον Κωστή Χατζηδάκη…
avgi.gr
0 Σχόλια